Olen kovasti uupunut. Olin taas viime viikolla flunssassa (ainoastaan neljättä kertaa tänä vuonna...), ja olen edelleenkin hieman huonossa vedossa. Ärsyttää ja suututtaa. Pankkiasiatkin ovat vielä ihan hoitamatta.

Ettei menisi ihan valittamiseksi ja surkutteluksi: viime viikonlopusta. Olin Lahdessa pienen ystäväpiirin kanssa juhlimassa I:n tupareita. Tyttöporukkaan eksyi myös yksi saksalainen nuorimies, joka tosin sulautui vallan hyvin tytöksi meidän tyttöjen joukkoon - mitä nyt puhui vähän vääriä kieliä. No, englannilla onneksi pärjää nykypäivänä (saksaakin olen tosin lukenut yhteensä kahdeksan vuotta, ja vielä A-saksaa, mutta häpeäkseni täytyy tunnustaa, ettei saksa oikein luista), joten ei me pulassa oltu ollenkaan. Hän oli kovasti veikeä tapaus, vaikka lyöttäytyi seuraamme lähestulkoon täysin tuntemattomana (kaveri oli siis toisen I:n serkun tuttava, jota edes I ei etukäteen tuntenut). Meillä oli varsin hauska reissu, ja I:n asunto Lahdessa oli aivan täydellisen hurmaava!

Itseäni odottaa Saarella aivan täydellinen kaaos: muuttopäivän kiireessä ehdimme ainoastaan viskoa tavarani sisälle huoneeseeni - sängylle, lattialle, pöydälle... Siellä ne odottavat paluutani. Eli ensimmäiset päivät menevät ilmeisesti siivotessa ja järjestellessä, ja todennäköisesti ilman nettiyhteyttä. Ahdistavaa. No, saa nyt katsoa. Tässä pitäisi nyt olla vielä hyvästikin parisen viikkoa ennen lähtöä, jos sitä vaikka saisi jotain järkkäiltyä etukäteen.