Olen aika sanaton tällä hetkellä. Megiltä tuli viesti siitä kämpästä: "Joo, nyt olis tällanen kämppä, missä olis yks tällanen pieni huone, mitä kukaan muu ei halua. Niin ottasiks sää sen? Voisit sit kato säilyttää kirjojas ja muita tavaroita siinä eteisen kaapissa." Siis mitä helvettiä?! Huone, mitä kukaan muu ei halua?! Eteisen kaapissa? Mun kirjojani?! Sopii kuule yrittää! Vuosi niin pienessä huoneessa, ettei siellä mahdu kääntymään? Kirjat ja DVD:t jossain homeisessa eteisen komerossa? Ei helvetti. Eikä mitään ilmoitusta a) vuokran suuruudesta b) kuuluuko siihen vedet ja sähköt c) mikä mahtaa olla kämpän osoite. Ja pyyntö "jos viitsisit hei heti tänään ilmotella". Jaa noilla tiedoilla?! Jos ne ovat ihan oikeasti erehtyneet luulemaan minua joksikin heittopussiksi, nöyräksi suomalaiseksi, jonka voi vain sulloa lähimpään vaatekomeroon asumaan, niin think again. Olen vittuuntunut, raivoissani ja tunnen itseni tällä hetkellä aika lailla nöyryytetyksi.

Kostoksi lähden huomenna mökkeilemään, ja todennäköisesti menee nyt sitten tuo kämppä alta. Aivan sama, saatana. Etsin sitten ihan omatoimisesti jonkun pikkuloukon jostain kaupungin laitamilta, mutta jos nuo meinaavat, että minä ihan oikeasti suostuisin tuollaiseen, niin aivan sama. Adios. Yksin sitä olisi alunperinkin pitänyt lähteä tätä hommaa hoitamaan, kun eivät nuo pässit tuolla päässä näytä osaavan. Vaikka niin toukokuussa sanottiin, että "joo joo, kaikki on kunnossa", kun lähdin takaisin Suomeen. Vittu kun raivostuttaa!